Gazetki promocyjne jako główny punkt łączności marketingowej sieci sklepów z nabywcami.

Gazetki promocyjne to druk służący zamysłom informacyjnym, przeznaczonym do sprawnego rozpowszechniania o objętości odpowiadającej wielokrotności 4, 8 i 16 stron. Adresat gazetki ma możliwość kilkukrotnego korzystania z gazetki promocyjnej a w rozmowach z nadawcą ma prawo powoływać się na dane, które są w niej zawarte. Gazetki promocyjne zapełnione są towarami różnorodnych marek mnóstwa producentów.
Przekazuje ona niezbędne wiadomości o działalności sklepu. Gazetki promocyjne różnych drogerii maja szeroką propozycję artykułów kosmetycznych, przemysłowych, pielęgnacyjnych oraz perfum. Gazetki i oferty promocyjne opisują dobre kosmetyki w bardzo dobrych, rabatowych cenach. Pojawiają się w nich także artykuły przeznaczone do koloryzacji i pielęgnacji włosów oraz drobna biżuteria.
Przekazuje ona niezbędne wiadomości o działalności sklepu. Gazetki promocyjne różnych drogerii maja szeroką propozycję artykułów kosmetycznych, przemysłowych, pielęgnacyjnych oraz perfum. Gazetki i oferty promocyjne opisują dobre kosmetyki w bardzo dobrych, rabatowych cenach. Pojawiają się w nich także artykuły przeznaczone do koloryzacji i pielęgnacji włosów oraz drobna biżuteria.