warning: Creating default object from empty value in /var/www/vhost/honya.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

gazetki promocyjne

Gazetki promocyjne jako środek komunikacji marketingowej sieci hipermarketów z nabywcami.

Ulotki
Autor: Dancewear Central
Źródło: http://www.flickr.com
Gazetki promocyjne to druk służący celom informacyjnym, przeznaczonym do szybkiego rozpowszechnienia o objętości odpowiadającej wielokrotności 4, 8 i 16 stron. Odbiorca gazetki ma możliwość kilkukrotnego korzystania z gazetki promocyjnej a w rozmowach z nadawcą ma możliwość powoływać się na dane, które są w niej zapisane. Gazetki promocyjne zadrukowane są towarami różnorakich marek mnóstwa producentów.
Przekazuje ona niezbędne dane o działaniu sklepu. Gazetki promocyjne różnorakich drogerii maja obszerną ofertę artykułów kosmetycznych, przemysłowych, pielęgnacyjnych oraz perfum. Gazetki i oferty promocyjne proponują dobre kosmetyki w bardzo dobrych, rabatowych cenach. Pojawiają się w nich także produkty przeznaczone do koloryzacji i pielęgnacji włosów oraz drobna biżuteria.