warning: Creating default object from empty value in /var/www/vhost/honya.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

Druk

Gazetki promocyjne jako środek komunikacji marketingowej sieci hipermarketów z nabywcami.

Ulotki
Autor: Dancewear Central
Źródło: http://www.flickr.com
Gazetki promocyjne to druk służący celom informacyjnym, przeznaczonym do sprawnego rozpowszechniania o objętości odpowiadającej wielokrotności 4, 8 i 16 stron. Odbiorca gazetki ma możliwość kilkukrotnego korzystania z gazetki promocyjnej a w kontaktach z nadawcą ma prawo powoływać się na informacje, które są w niej zawarte. Gazetki promocyjne wypełnione są produktami różnorodnych marek mnóstwa producentów.
Zawiera ona konieczne informacje o działaniu sklepu. Gazetki promocyjne różnych drogerii maja szeroką propozycję artykułów kosmetycznych, przemysłowych, pielęgnacyjnych oraz perfum. Gazetki i oferty promocyjne oferują najlepsze kosmetyki w bardzo dobrych, rabatowych cenach. Znajdują się w nich także artykuły przeznaczone do koloryzacji i pielęgnowania włosów oraz drobna biżuteria.